28.1.2015

Ihanat kynttilänjalat ja mosaiikkia




Pengoin eilen vanhempieni tykönä
vanhoja tavaroita ja löysin
sieltä nämä kivat puiset kynttilänjalat.

Minun vaari on nämä joskus tehnyt
äidilleni, mutta sain nämä meille lainaan.

Tulppaanikimpun ostin eilen,
mutta minulle sattui joku kehnompi kimppu,
koska lehdet ovat halkeilleet ja repaleisia.
Muutenkin kukat vähän onnettoman oloisia.
Täytyy ensi kerralla katsoa tarkemmin minkä
kimpun valitsee.




Tämä ihana mosaiikkipallo
on äitini tekemä.
Sain tämän vähän myöhäisenä joululahjana. :)
Äiti on laittanut palloon vielä meille 
hyvin sopivat väritkin, kultaa, mustaa ja kuparia.



En tiedä olenko jo esitellyt
tuota lipaston päällä olevaa isoa mustaa
kynttilänjalkaa. No, se on mieheni ostama
joululahja minulle. Olin niin yllättynyt,
että oli osannut ostaa sisustuskamaa,
ilman minun pyyntöä ja vieläpä noin tyylikkään.
Kynttilänjalka on tummaa betonia,
joka tekee siitä niin hienon minun mielestäni.

Vaaleanpunainen on valtaamassa
meidän huushollia. Ihanan keväinen ja raikas väri!

Mukavaa viikkoa lukijat! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!